5 Temmuz 2011 Salı

Justin Bieber'ı Övmek İstemiyorum!

İstatistiklerden gördüğüme göre en çok Okunan yazım Justin Bieber ile ilgili olan. Ben yeni öğrendim Belieberların Justin için kendini öldürdükleri. En çok içimi acıtan Belieber Jane'in ölümü oldu. Sadece Jane değil sayamayacağım kadar Belieber Justin yüzünden öldü. Üstelik sadece yabancılar değil Türklerdende Justin için ölenler var. Bu kadar insan kendini öldürürken hala Justin'i koruyorlar. Suçu Selena'ya atıyorlar. Selena'nın da suçu var ama Justin'in hiç mi suçu yok sanıyorsunuz? Ölen hayranlarının cenazesine bile katılmayan birisinden ne bekliyorsunuz ki. Şimdi bu yazıyı okuyan herkes beni Anti-Justin sanacak. Hayır. Anti-Justin değilim. Ama Justini sevmiyorum. Şarkılarını dinliyorum ama Justini görmek bile istemiyorum. Ve bana göre Jelena bir katil...
Sizde kendilerini Justin için öldürmeye çalışanlara dur demek istiyorsanız R.I.P Jane Sayfasına lütfen üye olun.

Mrs.President

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder