6 Mayıs 2011 Cuma

Demi Lovato Zamanı !

Uzun bir aradan sonra tekrar beraberiz. Bloğumdan ayrı olduğum günlerde uzunca düşündüm. Sanırım düzgün bir karar aldım. Diğer 2 yazımı okuyan olduysa ünlüleri baya eleştirdiğimi anlamışlardır. Bugünden sonra ünlüleri eleştirirken geçmişini falanda göz önüne getirmeyi düşünüyorum. –sanmıyorum ama- Tanımayan arkadaşlar olabilir diye falan felan…
Bugünkü Konumuz Demi Lovato.
Gerçek ismi Demetria Devonne Lovato olan DLo’da çoğu sanatçı gibi kısaltma isimi olan Demi’yi kullanıyor. Demi 6 yaşındayken rol aldığı ‘Barney & Friends‘ adlı dizi ile sanat dünyasına ilk adımını atmış oldu. 2006 senesinde ‘Prison Break’ ve 2007 senesinde ‘Just Jordan’ dizilerinde rol alan Demi oyunculuk tecrübesini geliştirmiş oldu. 11 yaşından beri gitar ve piyano çalan Lovato, kendini vokalistlikte de geliştirdi. Haziran 2008’de vizyona giren ‘Camp Rock’ adlı filmde ‘Mitchie’ Rolü ile yıldızı parlayan Demi filmde geçen ‘This is me’ single’ı ile Billboard Hot 100 Listesinde 9. sıraya yerleşti. Seslendirdiği ‘We Rock’ single’ı ile de aynı listelerde 33 numara oldu. 23 Eylül tarihinde “Don’t Forget” adlı ilk stüdyo albümünü yayınladı. ‘Camp Rock’ Filminin çekimlerinde yakınlaşan  Joe Jonas ile yakınlaşan Demi ve Joe Film vizyona girdikten yaklaşık 1 sene sonra (Tam zamanını hatırlamıyorum) sevgili olduklarını açıkladılar. Ayrıldıklarını açıkladıklarında Joe ve Demi hayranları şok olmuştu –Bende Dahil- . Ashley (Grene) Falan girdi. İşler bayağı bir karıştı yani. Demi bu süreçte birçok sorun yaşadı ve şuanda sanırım atlattı. Şimdi geliyoruz eleştirme bölümüne…
Fotoğrafların arasında ilk olarak gözüme aşağıdaki fotoğraf çarpıyor.
Bu fotoğraf bizim televizyonlarda yeni yeni gördüğümüz Demi’ye ait. Daha Masum, Daha Sevecen, Daha DOĞAL…
Ben Camp Rock 2 :Büyük Final’de yine doğal bir Demi beklerken karşıma saçları siyaha boyanmış bir Demi görünce şoka girdim. Ben deminin doğal saç rengini aslında çok seviyordum. Buda yetmezmiş gibi sarı ayakkabılarını görünce iyice şok oldum. Aslında herkesin kendi bir tarzı vardır ama dışarıdan hoş görünmesi gerekmez mi? Aslında enn büyün şoku Camp Rock 2: Büyük Final Galasında yaşadım. Demi’nin galada saçları Kahverengi – Sarı arasında tam rengi belli olmayan bir renkti. Siyah bile o renkten iyiydi diyebilirim.
Bir ara Demi ortalardan kaybolunca bir fanı olarak başına bir şey geldi falan sandım. Sonra bir öğrendim ki tedavideymiş. Aşağıdaki fotoğrafta ve Cambio konuşmasında Demi’nin kullandığı  anti depresanlar sayesinde aldığı kilolar açıkça belli oluyor.
Ben Facebook sayfamda Demi-Joe / Ashley-Joe çiftimi daha iyi diye sormuştum. Demi kilo aldı diye Ashley-Joe çiftini seçenler var. Demi kilo versin tekrar Demi Fanı olurlar herhalde. Bu rehabilitasyon olayından sonra Demi’nin 40 yıl düşünsem aklıma gelmeyecek bir fotoğrafını gördüm. Var Arkadaş! Nasıl bir fotoğraftır bu.

Bu fotoğraf sanki suikastmış gibi tüm Demi Lovato sayfalarında yayınlandı. Birden Demi sayfaları Demi’ye düşman oldu. Kıyafetleriyle dalga geçen bile vardı. Aynı zamanda Deminin arkadaşlarından bir tanesini bile rehabilitasyon durumunda yanında görmedim(Ben görmedim). Selena, Taylor S.’in peşinde olduğu için ayrıca Demi ile konuşmadığı için o da gitmedi (Sanırım). Arkadaşlarından konu açılmışken Miley C. Sözde Demi’nin en iyi (!)arkadaşıydı(Selenadan Sonra). Joe’nun Ashleyle çıkması için neredeyse baskı yapmış. Sonrada gitmiş Ashleyle en iyi arkadaşız demişti yanılmıyorsam. Şimdide 2011 bahar ayında çıkması planlanan Demi albümü için destek veriyor. Çok pis şok oldum!.  


Biliyorum Fazla kısa bir yazı oldu ama elimden bu kadar geldi. Aynı zamanda noktalama ve yazım yanlışlarım olabilir. Affedin beni. Biraz yeniyim. J
İyi Okumalar.
Sevgiler…
Mrs. President18



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder