15 Şubat 2011 Salı

Miley, neden böyle yapıyorsun?

Biliyorsunuzdur Miley son zamanlarda (yani1 sene falan)  
Giydiği kıyafetleri ve hareketleri ile karşımıza geliyor. Hatırlarsınız ki Lindsay Lohanda bir zamanlar Miley gibiydi. Ama bana göre Miley, Lindsay Lohan'a göre daha saf, daha sevimli bir kız. Bence kendisi gibi olsa yani özüne dönmeyi düşünse hiçte fena olmaz. Çünkü gitgide hayranlarını kaybediyor gibi geliyor bana. Geçen gün Facebook sayfalarına bakarken bir sayfa gözüme çarptı. Anti Miley Cyrus sayfası. sayfayı açan kişi eskiden büyün bir Miley hayranıydı. Sırf Miley'nin davranışları yüzünden anticisi olmuş. buda yetmemiş Anti Sayfası açmış. Bence Miley acilen kendini toparlasa iyi eder. Konumuz Miley'den açılmışken bir konuya daha değinmek istiyorum. Justin Bieber'ın filmi Never Say Never galasını izlemişsinizdir. İzlemeyenlerde mutlaka Miley'nin kıyafetini görmüştür.Yanlış olmasın sevenlerde vardır ama açıkçası Kıyafetini hiç beğenmedim. Bana göre tam anlamıyla Berbattı. Sanırım bu kadar çok davete katıla katıla dolabında güzel kıyafet kalmamış. Miley fazla açık giyindiği için çok tepki almıştı. Sanırım hayranlarını yatıştırmak için Miley bu yöntemi denemişti. Ama Mileyde Vur Diyince Öldürüyor. Bence en kısa zamanda alışveriş'e çıkmalısın Miley.

Not: Arkadaşlar biliyorum biraz fazla eleştirdim ama elimde değil. Eleştirmeye başlayınca Kendimi durduramıyorum :) Şimdiden söylemek istiyorum ben hiçbir ünlünün Anticisi değilim. Lütfen beni Yanlış anlamayın :)
Sevgiler...
 Mrs_President18

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder